بسم الله
صهیونیستها توانستهاند با پول خود مشهورترین کاریکاتوریستها را بخرند و روی آنها تأثیر بگذارند. از جمله این کاریکاتوریستها میتوان به هربلوک کاریکاتوریست مجله واشنگتنپست و مولدن کاریکاتوریست کرونکل و زیب کاریکاتوریست بستون کلوپ اشاره کرد. کاریکاتورها نیز دارای مضامینی است که مؤید مواضع صهیونیستها و مخالف با مسلمانان است. به طوری که عناوین طرحهای خود را با کلماتی همچون دشمن، یکدنده، پست و فرومایه، تروریست، بیتمدن و متخلف نام نهادهاند. این طرحها و کاریکاتورها توانسته است رویارویی و دشمنی با مسلمانان و فلسطینیان را تبلیغ وترویج کند.
یکی از مجلههای پرتیراژ به نام هفتهنامه ریدر (The weekly Reader) که در اکثر مدارس آمریکا توزیع میشود تصاویری از عربها به عنوان اشخاصی زشت، مضحک، وحشی و حیلهگر چاپ میکنند وجالبتر اینکه کاریکاتور مجله که تصویر عربها را در حال آماده شدن برای حضور در جنگ جهانی سوم کشیده، جایزه اول را به خود اختصاص داده است.
صهیونیستها به منظور سلطه خود برجهان و در جنگ با اسلام و مسلمانان تنها به کاریکاتور اکتفا نکردهاند بلکه بسیاری از چاپخانهها و کارخانههای تولید پارچه را برای چاپ عکسهای مبتذل و توهینآمیز به مقدسات مسلمانان به خدمت گرفتهاند به عنوان نمونه:
در لندن برخی از مجلات سکسی تصاویر شرمآور و زنندهای از زنان لخت چاپ شده که خود را به وسیله تکههایی از کاغذ روزنامه که برآنها آیات قرآن نقش بسته بود، پوشاندهاند.
در بروکسل پایتخت بلژیک، آیات نخست سورههای مریم و بقره بر روی اوراق بستهبندی چاپ شده تا یهودیان از آنها در اردوگاههای خویش استفاده کنند.
صهیونیستها نام مقدس مکه را برای مراکز فساد و هرزگی در شهر کلاسکوی انگلستان و برخی دیگر از شهرهای اروپایی برگزیدهاند، تا مسلمانان را به سُخره گرفته و استهزاء کنند. در آمریکا نوعی دستمال توالت ساخته شده که بر روی آنها مطالبی اهانتآمیز نسبت به علمای اسلام چاپ شده است. در فروشگاههای مارکس اسپنسر در لندن نیز لباسهای زیری به دست آمده که برلایه درونی آنها عبارت لاالهالاالله حک شده است.
در اروپا نیز نوعی کاست دیسکو به بازار راه یافت که برروی آنها برخی از آیات قرآن کریم نقش بسته بود. همچنین در قبرس یک یهودی تولید کننده کفش، بر تخت کفشهای ورزشی نام جلاله الله را حک کرده است. آنچه تهدید صهیونیسم را درباره سلامت هنری جوامع اسلامی جدیتر میسازد از یک سو ظاهر فریبی، جذابیت کاذب، فریبندگی شرقی، تلألو و درخشندگی، احساسات تند و افراطی، شهوتگرایی و بدبینی شدید هنر یهودیان باز میگردد و از سوی دیگر از این واقعیت ناشی میشود که خصیصه نژادی، یعنی عمیقترین و بنیادیترین کشش درونی انسانها، به واسطه صدها گرایش دیگر عصر یهود ضعیف و مغشوش شده است.
پ.ن
تا مبارزه هست ما هستیم.(حضرت روح الله)
مرگ بر اسرائیل و آمریکای جایتکار.
کاریکاتور تزئینی است.
اللهم عجل لولیک الفرج
منبع http://khakm.mihanblog.com/Post-34.ASPX